Sica LLC - Блог
SICA ХХК нь эдийн засаг, нийгэм, улс төрийн бүхий л төрлийн судалгааг, мэргэжлийн өндөр түвшинд, чанартай хүргэн ажилладаг судалгааны компани юм.
Бизнесийн судалгаа Судалгааны компани Судалгаа Research Research company Consulting Төслийн менежмент
18149
page-template-default,page,page-id-18149,ajax_fade,page_not_loaded,,footer_responsive_adv,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-10.0,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive
 

Блог

ТҮҮВЭР СУДАЛГААГ ҮР ДҮНТЭЙ ХИЙХ НЬ

Шуурхай бодит мэдээлэл буй болгох хэрэгцээ өнөөгийн нийгэмд ус агаар мэт хэрэгтэй болоод байгаа билээ. Бид ямар нэгэн үзэгдэл, үйл явцын талаар тооллого явуулсан нөхцөлд дэлгэрэнгүй иж бүрэн мэдээлэлтэй болох...

Read More

НИЙГЭМ СУДЛААЧДЫН МЭРГЭЖЛИЙН КАРЬЕР

Хүн бол биосоциопсихо хэв шинж бүхий энэ гариг дээрх хамгийн сонирхолтой, хамгийн их судлагдах ёстой амьд биет билээ.  Цаг хугацаа өнгөрч, нийгэм бүтцийн хувьд улам бүр нарийсан хөгжих тусам хүний...

Read More

Цаг төлөвлөлтийн матриц

Та бүхэн ажлаа хэрхэн төлөвлөдөг вэ? Цаг төлөвлөлтийн матрицын дагуу өөрийн ажлын төлөвлөгөөгөө гаргаж хэвшээрэй. 

Read More

Шинжлэх ухааны судалгаа

Аливаа үйл ажиллагааны төлөвлөгөө, төсөл, хөтөлбөрийг боловсруулах, хэрэгжүүлэх, хэрэгжилтэнд хяналт тавих, үнэлэлт дүгнэлт өгөх, цаашдын чиглэлийг тодорхойлоход мэргэжлийн түвшинд сайтар боловсруулсан судалгаа шинжилгээний мэдээлэл чухал ач холбогдолтой. Шинжлэх ухааны судалгаа...

Read More

Зах зээлийн судалгаа гэж юу вэ?

Зах зээлийн судалгаа нь бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний шинж чанар, нийлүүлэлтийн байдал, бизнесийн нөхцөл боломж болон худалдан авалтын шийдвэр гаргалтын тухай мэдээллийг цуглуулах тасралтгүй үйл ажиллагаа юм. Энэ мэдээлэл цуглуулах, цуглуулсан мэдээллийг...

Read More

Хэрэглэгчийн харилцааны удирдлагын стратеги

Хэрэглэгчийн харилцааны удирдлага (CRM) нь хэрэглэгчид суурилсан бизнесийн загварыг байгуулахад чухал үүргийг гүйцэтгэнэ. Бүтээгдэхүүнд суурилсан арга нь масс маркетингийн аргыг ашиглан бүтээгдэхүүн үйлчилгээг ашиглах боломжтой хэрэглэгчийг тодорхойлж мэдээлэл хүргэх байдлаар...

Read More

Хэрэглэгчийн харилцааны удирдлага /Customer relationship management CRM/

“Хэрэглэгчийн харилцааны удирдлага” (Customer Relationship Management) нь 1990-аад оны эхнээс хэрэглэгдэж эхэлсэн бөгөөд маркетинг, борлуулалт болон бизнесийн үйл ажиллагаанд зориулсан програм хангамж байдлаар тодорхойлогдож байв. Бизнесийн өрсөлдөөн ширүүсч, шинээр хэрэглэгч...

Read More

Хэрэглэгчийн мэдээлэл цуглуулахдаа бодолцох 10 асуулт

Та бүгдэд “Хэрэглэгчийн мэдээлэл цуглуулахдаа бодолцох 10 асуулт” нийтлэлийг хүргэж байна. Танай байгууллагын үйлчлүүлэгч эсвэл хэрэглэгч нь өөрийн хувийн болон санхүүгийн мэдээллийг таньтай хуваалцаж байгаа бол санаатай болон санамсаргүй байдлаар...

Read More

Хэрэглэгчийн харилцааны удирдлагын загвар

Хэрэглэгчийн харилцааны удирдлага (CRM)-ийг нэвтрүүлэхээс өмнө CRM гэж яг юу болох талаар мэдлэгтэй байх хэрэгтэй. CRM-ийн тухай нийтлэг 5 буруу ойлголт байдаг. Буруу ойлголт 1. CRM нь шууд маркетинг Шууд...

Read More